21 maja 2019

Trailer

Rozpoczynając pisanie książki ponad 5 lat temu przyświecał mi cel marketingowy. Do tego czasu zdążyłem sprzedać firmę, przepracować kawałek czasu w dużej firmie zajmującej się kruszcami i z powrotem otworzyć nową działalność. Książkę jednak pisałem niestrudzenie i wytrwale, jednakże w trakcie pisania jej dotarło do mnie, że aby przekonać kogoś do korzyści wynikających z inwestowania w kruszce, należy zdobyć dogłębną wiedzę z zakresu historii, polityki, ekonomii, a nawet psychologii. Traktowanie złota jako jednego z aktywów, które stawia się w tym samym rzędzie co obligacje, kakao z kawą oraz bitcoinem jest płytkie i rodzi niepożądane konsekwencje.

Setki książek, rzeki liczb i statystyk oraz niezliczone ilości smaczków historycznych skłoniły mnie do stwierdzenia, że Michael Maloney miał 100% racji twierdząc, że w chwili bieżącej odbywa się historyczny (być może największy) transfer kapitału. Transfer, który można dostrzec jeśli się chce. Ci, których interesuje historyczny aspekt inwestowania w złoto oraz to jak potoczą się jego losy mogą zapoznać się z książką, której reklamowe video zostało już udostępnione w sieci. Zapraszam do obejrzenia...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz